Показать сообщение отдельно
Старый 15.10.2012, 04:25   #24
начпрод
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Samurai999 Посмотреть сообщение
Теперь понятно. Спасибо=). Дошел до зимних миссий начались неполадки. То самолет игрока отсутствует при старте миссии, то самолет игрока в воздухе вверх ногами оказывается с выключенным мотором но на брюхе со сломанным шасси.
а у тебя, вот этот самолет есть ? именно в этой версии
Friedrichshafen G.III for DBW1916 - BETA от western0221
http://www.sas1946.com/main/index.ph...,28520.36.html

пост western0221
--------------------------------------------------------------------------------

BETA with a new slot and FM, loadouts.

4.10.1 - http://www.mediafire.com/?10uk8od9b7cwzgr
4.11.1 - http://www.mediafire.com/?f4mfd0svgd4j2lx

It seems less power ... but I set FM engines horse power twice than historical data.

We can't take-off from a runway ... some "_ClipXX" Hooks in .msh files are set too lower and make strong friction between the runway and the body. Need to move those "_ClipXX" Hooks higher. I can't solve it , it's 3D work.

I changed some Hooks in text msh files.
And I changed .msh files' names to rotate wheels.

TO DO :
Aerons left/right moving up/down are reverted. Need rotating thier pivots in 3D.
Blue color on wheels isn't changeable. Now wheels' UV map is set outside of default skin skin1o.tgb (on other name texture file). Need re-map UV on somewhere inside default skin1o.tgb.
Some collisions seems to be missing? I can't figure out them...
LODs...
  Ответить с цитированием