04.02.2019, 02:15
|
#1303
|
Звичайна людина на Землі
Регистрация: 06.11.2011
Адрес: Україна, м.Київ, Печерський район, вул. Кіквідзе
Сообщений: 8,320
|
Цитата:
Сообщение от Leopard
|
У нас мыло нэ мылиться. 
Ресурс ваш выпал в небытие.
Цитата:
Немає зв’язку із сайтом
Хост cloud.mail.ru довго не відповідає.
Спробуйте:
перевірити наявність з’єднання
перевірити проксі-сервер і брандмауер
провести діагностику мережі Windows
ERR_CONNECTION_TIMED_OUT
Перевірте з’єднання з Інтернетом.
Перевірте, чи приєднано усі потрібні кабелі, перезавантажте маршрутизатор, модем або будь-який інший пристрій, яким ви користуєтеся.
Надайте Opera доступ до мережі у вашому брандмауері або антивірусній програмі.
Якщо цій програмі вже надано доступ до мережі, спробуйте вилучити її зі списку та додати знову.
Якщо ви використовуєте проксі-сервер…
Перевірте параметри проксі-сервера або зверніться до системного адміністратора, щоб переконатися, що проксі-сервер працює. Якщо ви вважаєте, що проксі-сервер не має використовуватися: Перейдіть у Головне меню > Налаштування > Змінити налаштування проксі… > Параметри LAN і зніміть прапорець "Використовувати проксі-сервер для вашої LAN".
|
Последний раз редактировалось Vasya; 04.02.2019 в 02:52.
|
|
|