|
|
|
|
|
#1 |
|
Звичайна людина на Землі
Регистрация: 06.11.2011
Адрес: Україна, м.Київ, Печерський район, вул. Кіквідзе
Сообщений: 8,357
|
These parameters characterize the flow of the wing.
The thin wing should have little difference between these parameters. Последний раз редактировалось Vasya; 28.01.2020 в 02:51. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Пользователь
Регистрация: 06.03.2019
Сообщений: 42
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Звичайна людина на Землі
Регистрация: 06.11.2011
Адрес: Україна, м.Київ, Печерський район, вул. Кіквідзе
Сообщений: 8,357
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Пользователь
Регистрация: 06.03.2019
Сообщений: 42
|
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Звичайна людина на Землі
Регистрация: 06.11.2011
Адрес: Україна, м.Київ, Печерський район, вул. Кіквідзе
Сообщений: 8,357
|
Цитата:
I rely on the power of the engine, also look closely at the drawings - profile, wing narrowing, thickness and other parameters. Setting up tx for each individual aircraft requires some calculations and several tests. If there are polars of the original, then tx comes out of the first test. The speed difference is 1-3 km. Mig-3 flew with his TTX from the first time. For other models it is necessary to correct different figures in fm. This is to bring the behavior of the virtual plane closer to the original. ------------------------------------------- This is my hobby in life. Someone is fishing or climbing high mountains, and I like to set up virtual planes. |
|
|
|
|
![]() |
| Здесь присутствуют: 5 (пользователей: 0 , гостей: 5) | |
|
|