|
|
|
|
|
#1 | |
|
Новичок
Регистрация: 26.03.2009
Адрес: Croatia
Сообщений: 19
|
Цитата:
...do it like this,works for me every time....start engine,raise rpm to 900-950 and keep them there until oil pressure reaches 70lbs...once the pressure is above 70,very slowly raise rpm (be careful,pressure drops a little when you raise rpm) untill 1700rpm's are reached...keep them there untill oil temperature raises above 45-50 deg C...then raise rpm to 2100rpm untill coolant temperature is at least 70 deg C...when it get's above 70,you are clear for take off...again,don't just slam the throttle to 110%,increase it gradualy ...
|
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
В пожизненном отпуске
Регистрация: 15.02.2009
Адрес: Прага
Сообщений: 2,293
|
Цитата:
![]() EDIT: Hurray, I get her airborne on Okinawa airfield, strictly following your recommendations, went around and landed . Последний раз редактировалось Uzin; 12.06.2009 в 03:36. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Новичок
Регистрация: 26.03.2009
Адрес: Croatia
Сообщений: 19
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
В пожизненном отпуске
Регистрация: 15.02.2009
Адрес: Прага
Сообщений: 2,293
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Новичок
Регистрация: 26.03.2009
Адрес: Croatia
Сообщений: 19
|
I'm working on a Fw190D9 early model
...with same features...
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
В пожизненном отпуске
Регистрация: 15.02.2009
Адрес: Прага
Сообщений: 2,293
|
It's wonderful. These features make the IL2 more sim, less arcade. But untill having more types of planes with the same properties, the scramble missions will not be feasible too much . Wish you all the time you need for your excellent work.
|
|
|
|
![]() |
| Здесь присутствуют: 1 (пользователей: 0 , гостей: 1) | |
|
|